Ogólne warunki gwarancji
- 1. Postanowienia ogólne
Lux Led sp. z o o. z siedzibą pod adresem ul. Kolejowa 24, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 000089910, NIP 5311711303, nr REGON 38894213500000, kapitał zakładowy 5000,00 zł, kapitał wpłacony 5000,00 zł.
- Przed rozpoczęciem korzystania z produktu należy uważnie zapoznać się z dołączoną instrukcją obsługi.
- 2. Okres gwarancji
- Gwarancja udzielona jest na okres 5 lat.
- Okres gwarancji liczony jest od dnia wydania produktu Klientowi. Wady zgłoszone Dystrybutorowi po upływie 5 lat nie są objęte gwarancją.
- Klient jest uprawniony do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie okresu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w tymże okresie zawiadomił Dystrybutora o wadzie.
- 3. Warunki gwarancji
- Gwarancja obejmuje wszelkie wady ujawnione w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie.
- Gwarancją nie są objęte wady produktu wynikające z:
- a) uszkodzeń mechanicznych,
- b) użytkowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi lub przeznaczeniem produktu,
- c) zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur i czynników chemicznych,
- d) niewłaściwej instalacji (montażu) i konfiguracji (niezgodnej z zasadami zawartymi w instrukcji), w tym niewłaściwego zasilania i podłączenia.
- 4. Zgłoszenie reklamacyjne
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać dokonane na piśmie i zawierać:
- a) dane Klienta,
- b) dane osoby zgłaszającej wadę (o ile osobą zgłaszającą wadę jest inna osoba niż Klient)
- c) oryginał lub kopię dowodu zakupu (faktura, paragon),
- d) szczegółowy opis wady
- Dokonanie zgłoszenia reklamacyjnego z naruszeniem ust. 1 może wydłużyć proces rozpatrzenia reklamacji lub spowodować jej nieuznanie.
- Zgłoszenie reklamacyjne wraz z reklamowanym produktem powinno zostać dostarczone na adres mail:luxled@luxled.com.pl lub siedziby spółki.
Lux Led Sp.z o.o
Adres: ul. Kolejowa 24
05-092 Izabelin-Dziekanówek
- 5. Prawa i obowiązki Lux Led Sp.z.o.o
- W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Dystrybutor zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego produktu na nowy, w przypadku stwierdzenia usterki niemożliwej do usunięcia.
- Jeżeli w momencie naprawy lub wymiany produkt nie jest już produkowany albo nie jest już produkowany w tej samej wersji, Dystrybutor jest upoważniony do zastąpienia go podobnym produktem o nie gorszych parametrach tej samej wersji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Dystrybutora w terminie 30 dni od dnia dokonania zgłoszenia wraz z przekazaniem niezbędnych informacji lub dokumentów pozwalających na dokonanie oceny zasadności roszczeń.
- Dystrybutor przed podjęciem decyzji co do uwzględnienia reklamacji może zażądać od Klienta udzielenia informacji lub przedstawienia dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Lux Led . W takim wypadku termin wskazany w ust. 4 może zostać wydłużony o czas oczekiwania na odpowiedź ze strony Klienta.
- 6. Postanowienia końcowe
- W przypadku niezgodności ocen dotyczących wystąpienia bądź nie wystąpienia wady, strony mogą się odwołać do oceny powołanego za obopólnym porozumieniem rzeczoznawcy lub jednostki badawczej. Koszty ekspertyzy zostaną rozliczone wedle uzgodnień pomiędzy Dystrybutorem a Klientem.
- Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące rozpatrywania reklamacji prosimy kierować do Działu Reklamacji - Telefon : 22 243 68 65, Kontakt mailowy: luxled@luxled.com.pl
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Reklamacje
W sprawie reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny 22 443 68 65 lub mail:luxled@luxled.com.pl